1402-09-01 10:17
350
0
87549
با انتشار متنی؛

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان خداحافظی کرد+سند

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان با انتشار متنی از سمت خود در خانه مطبوعات خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، وحید عرب‌احمدی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان که به مدت دو سال خزانه‌دار، سه سال رئیس هیئت‌مدیره و دو سال مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان بود، از سمت خود استعفا داد.

 عرب‌احمدی در متن منتشر نموده علت استعفای خود را مشغله و شرایط کاری خود اعلام کرده است.

شنیده شده که عرب‌احمدی به‌ زودی در سمت دیگری مشغول به کار خواهد شد، جالب است که هئیت مدیره باید برای همین چند ماه پایانی مدت فعالیت هئیت مدیره،مدیر جدیدی انتخاب کند.

خانه مطبوعات استان گلستان در سال‌های گذشته با حواشی فراوانی روبرو بود و در سه سال اخیر توانسته بود که پس از ثبت قانونی پس از سال‌ها بیش از ۱۲ دوره آموزشی را برای اصحاب رسانه استان برگزار نماید و ساماندهی آگهی‌ها،برگزاری دو دوره جشنواره مطبوعات استان پس از سال‌ها تعطیلی، پرداخت تسهیلات حمایتی به اصحاب رسانه، برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار با حضور وزیر و معاون وزیر و غیره از دیگر اقدامات خانه مطبوعات بوده است.

در متن استعفای مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان آمده است:

باسلام و احترام با عنایت به اینکه عصر حاضر عصر رسانه‌هاست و جایگاه رسانه‌ها و مطبوعات دارای آنچنان منزلتی است که در همه تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نقش مؤثر و بی‌بدیل را دارا است خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان به نمایندگی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان تأسیس شده که به نمایندگی از آنان نسبت به حقوق اساسی این صنف تلاش کند و در عین حال در جهت کمک به توسعه استان و طرح مشکلات و معضلات راهکارهای لازم را به مدیران و مسئولان ارائه کند تا به نمایندگی از افکار عمومی در حل مشکلات مردم و پیشبرد امور، رسالت اساسی خویش به انجام رساند.

در طول سه دوره مسئولیت در خانه مطبوعات استان گلستان تمام تلاش را در این مدت صرف احقاق حقوق رسانه‌ها و شأن و جایگاه آنان کرده و نهایت همکاری را با مدیران ارشد و مسولان و مدیران، با عزت و کرامت به انجام رسانده تا بدینوسیله کمک و مساعدتی در جهت رفع نارسایی‌ها و پیشرفت امور صورت پذیرید.

 اما متأسفانه در شرایط کنونی به علت مشغله و شرایط کاری شخصی قادر به ادامه فعالیت به عنوان مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان نبوده و بدینوسیله استعفای خود را اعلام می‌دارم.

در پایان جا دارد در این دوره مسئولیت در خانه مطبوعات استان از جامعه رسانه‌ای، مدیران استانی و خصوصاً مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که نهایت توجه و مساعدت را داشتند تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.